جلسه کمیته راهبری بانکداری جامع با موضوع تامین مالی زنجیره تامین

جلسه کمیته راهبری بانکداری جامع با موضوع تامین مالی زنجیره تامین

به گزارش روابط عمومی شرکت بهپویان هوشمند امید، در روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه جلسه کمیته راهبری بانکداری جامع با موضوع تامین مالی زنجیره تامین، با حضور دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه، اعضای محترم هیئت مدیره، هیئت عامل بانک، دکتر آرانی مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید و دکتر صدر مدیرعامل شرکت امیدبوم برگزار شد.

در این جلسه جناب آقای دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه به عنوان رئیس جلسه ضمن خوش آمدگویی به مهمانان حاضر، توضیحاتی در خصوص اهمیت و ضرورت زنجیره تامین و همچنین به روش های تهیه منابع مالی برای کمپانی های بزرگ اشاره تاکید کردند تا از آن برای ادامه ی فعالیت‌ یا ایجاد رشد استفاده کند.

دکتر حسینی در ادامه به اهمیت تأمین مالی بانک سپه اشاره کرد و گفت؛ بانک سپه به عنوان اولین و بزرگترین بانک کشور در تلاش است با فراهم کردن سرمایه برای کمپانی ها و کسب‌وکارها به آن‌ها کمک می‌کند تا به اهدافشان دست یابند.

همچنین دکتر صدر مدیرعامل امیدبوم با اشاره به راه اندازی سامانه تأمین مالی زنجیره تأمین (SCF) توسط شرکت امیدبوم این خدمت را گامی بزرگ برای بانک سپه دانست و خاطر نشان شد این هم افزایی و تامین منابع مالی موردنیاز شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی جهت پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی، تامین سرمایه در گردش برای اهداف و پروژه های ملی و توسعه کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه جلسه هر یک از معاونین بانک سپه و مدیران در خصوص زنجیره تامین مالی به بحث و تبادل نظر دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این جلسه آقایان دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل، محمدعلی بیداری معاون مدیرعامل در حوزه مالی و بودجه، امیر باقری معاون مدیرعامل در حوزه برنامه ریزی و هدایت راهبردی، دکتر علی ابدالی معاون مدیرعامل در حوزه بانکداری خرد و انصاف، حامد هیئت داودیان معاون مدیرعامل در حوزه سیاستگذاری اعتباری، محمد بایرامی معاون مدیرعامل در حوزه بانکداری ویژه، علی آدوسی مدیرکل مطالعات راهبردی و آینده پژوهی بانک سپه حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *