مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت امیدنت به ریاست جناب آقای دکتر مصطفی امینی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک سپه (رییس مجمع) و با مشارکت نمایندگان سهامداران، اعضای هیئتمدیره، مدیرعامل، معاونین شرکت امیدنت در روز یکشنبه مورخ 19 اسفندماه سال 1403 در محل سالن مجامع این هلدینگ برگزار شد.
در ابتدای جلسه، پس از اعلام رسمیت مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی و گزارش فعالیت هیئت مدیره شرکت پشتیبان زیرساخت امید (امیدنت) در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ ارائه شد. سپس اعضای مجمع در خصوص مفاد گزارشهای ارائهشده و همچنین تعالی کیفیت خدمات پشتیبانی فنی شعب و ساختمانهای بانک سپه، مراکز داده، شبکه و خدمات زیرساخت فنی و توسعههای آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
اعضای مجمع ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند تیم امیدنت به عنوان بازوی خدمات زیرساختی، مراکز داده، شبکه و پشتیبانی فنی شعب بانک سپه، بر جایگاه مهم این شرکت در تحول دیجیتال بانک تأکید کردند. همچنین، در این جلسه تصمیماتی درباره رشد سودآوری و مدیریت بر هزینهها ، استقرار مرکز جامع مانیتورینگ (TOC)بانک، استقرار کامل نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، نظام مدیریت سرمایههای انسانی و سایر نظامهای نوین مدیریتی و فرآیندی مبتنی بر تفکر چابک، نظام مدیریت ریسک فناوری اطلاعات، تعالی امنیت و مدیریت بحران، توسعه سامانه های پشتیبان مدیریت شبکه (NMS)، توسعه سامانههای پشتیبان عملیات فنی (OSS) مبتنی بر فناوریهای هوش مصنوعی اتخاذ شد.
در پایان، پس از بررسیهای لازم، گزارش مقبول حسابرس قانونی و صورتهای مالی شرکت امیدنت به تصویب سهامداران رسید و ارکان مجمع بر تسریع در اجرای کلانپروژههای حوزه دیتاسنتر و بهبود رضایتمندی مشتریان و افزایش سهام از بازار امید نت تأکید کردند.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت امیدنت برگزار شد
- روابط عمومی
- 19 اسفند 1403
- 10:04 ب.ظ
- بدون نظر
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت امیدنت به ریاست دکتر مصطفی امینی و با حضور سهامداران و مدیران این شرکت در 19 اسفند 1403 برگزار شد. در این جلسه، گزارشهای مالی و عملکردی شرکت بررسی و بر نقش کلیدی امیدنت در تحول دیجیتال بانک سپه تأکید شد. همچنین، تصمیماتی در زمینه افزایش سودآوری، بهینهسازی هزینهها، استقرار مرکز جامع مانیتورینگ (TOC)، توسعه سامانههای مدیریت شبکه (NMS) و عملیات فنی (OSS) مبتنی بر هوش مصنوعی اتخاذ شد. در پایان، گزارش حسابرس قانونی مورد تأیید قرار گرفت و بر تسریع اجرای پروژههای کلان حوزه دیتاسنتر و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید شد.