به گزارش پایگاه خبری بهپویان، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک سپه صبح روز دوشنبه به شرکت امیدنت رفت و با مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و معاونین این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست مهندس حجت آزادبخت مدیرعامل شرکت امیدنت و معاونین وی گزارش هایی از عملکرد این شرکت ارائه کردند.
شرکت امیدنت در منظومه هلدینگ بهپویان برای ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه زیرساخت جایگاه مهمی دارد.
دکتر امینی در راستای بازدید از شرکت امیدنت گفتند : شرکت امیدنت شرکت مطمئن و معتمد بانک سپه و هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید است، و می بایست در بحث امنیت داده مانند قبل اهتمام بخشد و باتوجه به شرایط منطقه ای می بایست بیش از پیش یه این موضوع توجه داشته باشد.
ایشان با تأکید بر اینکه مشتریان محترم بانک سپه باید پیشرفت را در بحث مرکز پشتیبانی حس کنند گفتند : تأکید همیشگی مدیرعامل محترم بانک سپه بر تکریم مشتریان می بایست بر ما حجتی باشد که تمام توان خودرا در بحث مرکز پشتیبانی (مرکز امداد شعب و مرکز امداد مشتریان) بگذاریم و یک مرکز پاسخگویی پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی در شأن بانک معظم سپه احداث کنیم.
وی انتظارات بانک سپه و هلدینگ بهپویان از شرکت امیدنت را در چند جمله بیان کرد:
۱- استقرار نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر ITIL
۲– استقرار نظام مدیریت ارزیابی عملکرد مبتنی بر تفکر چابک
۳- استقرار فرایندهای سازمانی مبتنی بر راهکارهای ERP و یکپارچهسازی آن با هلدینگ
۴- استقرار نظام مدیریت دادههای عملیات امیدنت
۵- استقرار سامانه های پشتیبانی عملیات امیدنت (OSS)
۶- استقرار نظام مدیریت پشتیبانی از مشتریان مبتنی بر ظرفیتهای هوش مصنوعی
۷- ارتقای سطح بلوغ نظام مدیریت امنیت فاوا و مدیریت بحران